cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

"JESAM! UBILA SAM JE…": Mama otišla u poljski wc da obavi nuždu - kćerka je ubila hicima iz pištolja + FOTO

Jesam! Ubila sam je… Vrijeđala me je cijelog jutra i više nisam mogla da izdržim. Pao mi je mrak na oči! Kad je otišla u WC, uzela sam pištolj i cijeli šaržer ispalila u nju – ovako je Zuzana K. (48) iz Kovačice (Srbija) opisala kako je ubila majku Zuzu K. (70) dok je bila u poljskom WC-u. Ona je priznala zločin i u policiji i u tužilaštvu rekavši da više nije mogla da trpi majčine uvrede i nipodaštavanja.


Kako doznajemo, pošto je neprekidno plakala, prije saslušanja pozvan je psihijatar da bi utvrdio da li je Zuzana u stanju da da izjavu.

- Psihijatar je rekao da je sposobna, pa je osumnjičena detaljno opisala kako se dogodio zločin – kaže izvor iz istrage.

Podsjetimo, zločin se dogodio u petak oko sedam časova nakon svađe majke i kćerke. Ubistvo je policiji prijavio Zuzanin sin iz prvog braka Zoran (28). Njega je majka poslije ubistva probudila i rekla mu da babi nije dobro, da je pala i da ode da vidi šta joj je.

- Kad sam otišao do WC-a, vidio sam krv na bakinoj glavi i shvatio sam da nešto nije u redu. Odmah sam zvao ljekare i policiju – rekao je Zoran.

On i njegov polubrat Denis K. (19) kažu da su se majka i baba stalno svađale, ali da niko nije očekivao da će se njihov sukob ovako završiti. Obojica kobnog jutra nisu čula pucnje jer su spavala.

- Mrzile su se od mamine dvadesete godine, stalno su se svađale. Uprkos tome, ona nije trebalo ovo da uradi – rekao je Denis K.

Nakon saslušanja pred višim tužiocem u Pančevu, Zuzani K. je određen pritvor do 30 dana.

Izvor: Kurir