cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

STRAVA U KAFIĆU U ZAGREBU: Svima se na mobitelu ispisala OVA PORUKA!

Prava drama odvijala sejučer u jednom kafiću u Zagrebu, inače omiljenom okupljalištu srednjoškolaca u kojem poslije škole običavaju pisati i twittati jedni drugima o svemu što im se dogodilo tog dana.

No, jučer je uslijedio hladan tuš kad je pod još nerazjašnjenim okolnostima puknuo internet.


“Stavljala sam sliku kafe na Instagram, tri puta mi nije povuklo. Onda sam shvatila da ne radi internet, digla sam glavu i vidjela da i drugi besciljno zure jedni u druge”, priča jedna svjedokinja događaja koja je odmah pohitala Facebook statusom obavijestit druge da tu ne dolaze.

“Onda sam po drugi put postala svjesna da internet ne radi”, priča očajna djevojka koja je u ljudima koji su sjedili oko nje prepoznala ljude koje viđa po društveim mrežama.

“Ti si Ivy1996 sa Instagrama”, prepričavaju svjedoci nesvakidašnji trenutak kojeg većina prisutnih u svojim mladim životima još nije doživjela. Naime, kako su kasnije objasnili psihijatri koji su došli na mjesto događaja, došlo je do konverzacije.

spredx.net.hr