cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

Maca Diskrecija se rasplakala kada je vidjela šta Dara Bubamara priča o njoj…

Produkcija je riješila da ukućanima pokaže video zapise iz spoljnog svijeta kako javne ličnosti komentarišu reality ``Parovi`` i uspjeli su da rasplaču Macu Diskreciju.

Naime, Maca je prije realityja snimala video klipove u kojima igra uz pjesmu Dare Bubamare ``Porše Karera``, koju svakodnevno pjeva u kući i na neki način je postala njen zaštitni znak, pa je ganula pjevačicina izjava.


- Bora Drljača koji sjedi, odjednom Maca, koju poznajem sa Youtube-a, koja je hit. Djevojka koja je prezgodna... Zašto je hit? Ne mogu da vjerujem da ona nikoga ne ferma, ljudi sjede, a ona gola miješa. Maca Diskrecija je kraljica. Ona je za mene pobjednik - rekla je Dara.

Maca nije mogla da se suzdrži kada je odgledala klip, pa se rasplakala.

- Ne mogu da vjerujem. Ovo su suze radosnice! Ja sam igrala uz njene pjesme i snimala klipove... Tako sam počela i sad me ona hvali - rekla je Maca, koja je do sada uvijek emotivno primala sve komplimente od poznatih ličnosti.

Izvor: Opera17.com