cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

NJEGOVA PRATILJA UZBURKALA JE JAVNOST: Znate li koga je ovaj tinejdžer poveo na maturu?

Tinejdžer je uzburkao javnost kad je na maturu poveo svoju prabaku.

Drew Holm nije planirao ići na maturu jer nije imao pratilju, ali je nejgova 93-godišnja prabaka odlučila prihvatiti njegov poziv.


Nakon što su dobili posebnu dozvolju njegove škole u Indiani (SAD), jer je Katie Keith 72 godine starije od gornje dobne granice za dolazak na maturu, par se pridružio njegovim školskim drugarima i plesali su cijelu noć.

-Ona (Katie) me pitala idem li na maturu, a ja sam odgovorio da ne idem – rekao je Drew za Wave 3 News.

-Ona je pitala zašto ne idem, a ja sam rekao da nemam koga povesti.

Katie je u šali rekla da ima haljinu i da će mu biti pratilja, a Drew je tu ponudu shvatio ozbiljno i pozvao je da bude njegova pratilja, poslavši joj pozivnicu kući.

-Govorila mi je da nađem neku ljepšu djevojku koju ću voditi na maturu, a ja sam joj odogovorio da ne mogu jer je ona najljepša.

Nije to prva matura na koju je Katie išla.

Ovo me vratilo u 1940. godinu kada sam imala maturu. Plesao se valcer, a haljine su bile manje svečane. Niko se nije tako formalno oblačio, obukli bismo odjeću za crkvu.

Kada su došli na proslavu, Drew je pozvao prabaku na ples, a ona je drage volje pristala.

Nakon što je pozvao prabaku da bude njegova pratilja, Drew je ugovorio dosta sastanaka s djevojkama nakon što je Katie otišla kući.

Izvor: doznajemo.com