cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

OČAJNA ŽENA: “Prvo mi je uzela tatu od mame, a kad je on umro, onda i mog vlastitog muža!”

Neutješna Jacqui Lowe tvrdi da je striptizeta, šest godina mlađa od nje, prvo ‘ukrala’ njenog oca, a onda joj je otela i supruga. Prvi ‘incident’ se dogodio prije više od 20 godina kada je Jacquin otac George napustio suprugu Irene, ženu s kojim je bio 30 godina, kako bi bio sa striptizetom Vici Lorimer.

Međutim, Jacqui i njena maćeha Vici zaboravile su sve nesuglasice kada se George razbolio i umro od raka pluća 2012. godine.


Ali, Jacqui (49) kaže da je Vici (43) uništila njen život već drugi put, jer joj se sada ukrala supruga Charlesa.

– Ne mogu vjerovati da mi je to mogla uraditi. Bilo je dovoljno zla kad mi je 1994. rasturila porodicu. Moja mama to nikad nije preboljela. Ali za tatino dobro, kad sam vidjela da je njihova veza ozbiljna, prihvatila sam je. Sada mi je ona vratila ovako. Ona je zla žena. To mi je slomilo srce. Zašto ne može naći svog muškarca, nekog koji nema ženu? – priča Jacqui.

Vici je ušla u Jacquin život kroz posao njenih roditelja-zabavljača. Njeni roditelji, George i Irene, bili su komičari. Radili su u klubovima gdje su nastupale i striptizete.

Jedne noći Jacqui je vidjela kako Vici sjedi s njenim ocem, i osjetila je da su u vezi. Vici je tada imala dvadesetak godina, a poricala je bilo kakvu vezu s Georgom.

– Mama je pitala zašto smo se svađale i ja sam joj ispričala. Moj tata je sve priznao i uskoro se odselio, prvo je našao stan, a onda počeo živjeti s Vici. Moja mama je bila van sebe. Ona ga je jako voljela i nije mogla vjerovati da je napustio nji i svoju porodicu. Mama to nikad nije preboljela. Imala je veliku karijeru pred sobom, ali sve se srušilo. Petnaest mjeseci kasnije doživjela je saobraćajnu nesreću, bila je u komi devet sedmica. Imala je ozljede mozga i nikad se u potpunosti nije oporavila. Mislim da je doživjela nesreću jer je još uvijek patila za mojim ocem. Svi smo se morali prilagoditi i nastaviti sa svojim životima. Moja tri brata i ja smo bili ljuti na oca, ali smo ga voljeli i ostali u njegovom životu. Nakon deset godina, on je oženio Vici i morali smo to prihvatiti. Čak sam otišla na njihovo vjenčanje i poželjela joj dobrodošlicu u našu porodicu. Redovno sam ih posjećivala – prisjetila se.

U desetom mjesecu 2011. godine Georgu je dijagnosticiran rak pluća. Rak se već proširio, znali su da je terminalnoj fazi.

– Vici je bila neutješna, morali smo se pomiriti s tim da ćemo ga izgubiti.

Kada je umro u četvrtom mjesecu 2012. godine, Jacqui i Vici su tješile jedna drugu.

– Osjećala sam da smo bliske, obje smo tugovale i pustila sam je u svoj život. Pomogala sam joj jer me je to tata zamolio dok je bio živ. Otvorila sam joj svoje srce, postale smo nerazdvojne. Izlazile smo, išle na ručak ili u kupovinu. Bile smo jako bliske. I onda mi je to napravila…

Tri godine kasnje, Jacqui je ostala slomljenog srca, jer joj je Vici uzela supruga Charlesa (45).

– Nije bilo nikakvog upozorenja. Prošle godine, početkom decembra, Charles je rekao da me napušta. Rekao je da nije sretan, prvi put sam to čula od njega. Rekao mi je da ne žali vrijeme koje smo proveli zajedno, i da će me uvijek voljeti. Voljela sam Charlesa. Sve bih učinila za njega. Moj život se vrtio oko njega, naše kćerke s posebnim potrebama,Charley (18) i mog sina iz prošlog braka. Cijeli život posvetila sam njihovoj sreći. Kada je rekao da odlazi, pitala sam ga je li u vezi s Vici. On je porekao, valjda ga je bilo sram da prizna. Poslije nekoliko dana poslala mi je poruku s njegovog telefona. Pisalo je ‘Poljubi me u guz***. Vici’. Moja kćerka je neutješna, nedostaje joj otac. Vjerovatno se osjeća kao što sam se ja osjećala kad mi je Vici ukrala oca – navodi Jacqui.

– Nismo učinili ništa loše. Vici je udovica, a ja sam napustio Jacqui. Nisam bio sretan u braku već dugo vremena, ostao sam samo zbog kćerke. Vici i ja smo postali dobri prijatelji, pomogla mi je puno – tvrdi Jacquin suprug Charles.

Izvor: doznajemo.com