cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

Nakon prosidbe pred milionskim auditorijumom u Pinkovim zvezdama, mladi par objavio vijest koja je sve iznenadila…

Učesnici ``Pinkovih zvezda``, Nemanja Semlekan i Dajana Milosavljević, privukli su veliku pažnju domaće javnosti svojom ljubavnom vezom, posebno nakon što su se vjerili pred milionskim auditorijumom.

Zgodni pjevač je zaprosio svoju atraktivnu djevojku nakon što je u baražnoj emisiji dobila svojih pet glasova žirija, a ova romantična scena je čak i rasplakala folk zvijezdu Svetlanu Cecu Ražnatović.


Ipak, tu nije kraj lijepim vestima, jer su Nemanja i Dajana prije izvijesnog vremena saznali da će postati roditelji, javlja ``Puls``.

- Ja prvo nisam znala šta me je snašlo, a ni on kada sam mu saopštila. Bili smo u šoku, ali veoma srećni - ispričala je Dajana, koja je takođe istakla da se ne plaši da će joj trudnoća ugroziti karijeru.

Nakon porođaja planira da se posveti muzici, dok Nemanja priznaje da je imao veliku tremu kada je Dajanu zaprosio na sceni.

- Planirao sam dugo da nešto slično uradim. Međutim, nikada nisam znao kada je pravi trenutak i stalno sam odlagao. Sve se pokloplo. I da ona u toj emisiji dobije pet glasova i da se ja usudim da da to uradim. Ja sam tada u planu imao da nešto otpjevam kada se pojavim na sceni i moram da priznam da mi nikada nije bilo teže da pjevam kao tada. To je bio veliki strah. Srce mi je lupalo od uzbuđenja - ispričao je Nemanja.

Izvor: Opera17.com