cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

HOROR U LIFTU: Ženu ubio njen vlastiti mali sin tako što ju je gurnuo…

Ženu, koja je umrla nakon pada u okno lifta, najvjerovatnije je gurnuo njen sin, tvrde iz policije.

Xie Hong Feng pronađena je mrtva, kako leži u oknu lifta, nakon što je pokušavala pronaći ključeve. 45-godišnjakinja je ispustila ključeve u zgradi u gradu Ningbo (Kina).


Domar zgrade Yang Shao (52) je rekao:

– Iznosila je smeće, ali dok je silazila, ispustila je ključeve, pa je htjela da joj pomognem da ih pronađe. Rekao sam joj da ću ručno podići lift do jedne etaže dok drži otvorena vrata lifta, kako bi mogla naći svoje ključeve koje je ispustila u uski prostor pored lifta na petom spratu. Onda sam otišao vidjeti je li ih pronašla, ali samo je njen dvogodišnji sin tamo stajao. Kada sam ga pitao gdje mu je mama, rekao je da je on gurnuo. Pogledao sam preko ruba i vidio njeno tijelo kako leži u oknu lifta. Zgrabio sam dječaka i pozvao policiju.

– Nažalost, ne postoji snimak nadzorne kamere na tom mjestu, samo u liftu, tako da ne možemo doznati šta se dogodilo – rekao je glasnogovornik policije.

– Ali, ako dječak kaže da je gurnuo majku, onda ćemo to morati prihvatiti, iako nećemo podizati nikakve optužnice, jer je to vjerovatno bio nesretan slučaj.

– Najžalosnije je da ne samo što sam izgubio suprugu, nego će i moj sin vjerovatno cijeloga života osjećati krivnju zbog smrti svoje majke – kaže izbezumljeni suprug nesretne žene i otac dječaka, Tang Hsieh (50).

Izvor: doznajemo.com