cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

ZORICA BRUNCLIK POBIJESNILA USRED EMISIJE: Odlučila da se suprostavi Saši Popoviću, nastao haos…

Sinoćnja emisija Zvezde Granda na OBN TV nije prošla bez svađe žirija. Verbalno nadmudrivanje je poteklo od Zorice Brunclik s jedne i Saše Popovića s druge strane. Direktor Grand produkcije objašnjavao je folk zvijedzi da, ukoliko se stručni žiri ne dogovori i bude neriješen u odlukama, da će Brena, Žika i on donijeti konačnu odluku, ali kako se to njoj nije dopalo, nastala je žučna rasprava u studiju, koja se može vidjeti od 13. minute snimka.




- Ja sam takva kakva sam, a ako ti se ne sviđa izbaci me. Moram da te pitam za prošle kandidate šta je značilo ono što sam ja rekla u baražu, šta se desilo, njih dvojica - šta su radili poslije moje konstatacije?, upitala je Zorica.

- Mislili smo da se predaducirala stvar, nismo te razumjeli, ali to nije bitno, dodao je Saša.

- Nemoj ti da misliš za mene, bila je oštra Zorica, da bi se potom rasprava otela kontroli i vidno iznervirala obje strane.

Izvor: Ekskluziva.ba