cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

ŽENA SE LUDO ZALJUBILA U CRNOG MLADIĆA IZ SENEGALA: Kad je otkrila istinu…

U emisiji This Morning žena je ispričala kako je prevario muškarac koji hje tvrdio da je udovac, a zapravo ima četiri ili pet žena.

Kim Sow kaže da je mislila da je najsretnija žena na svijetu nakon što je upoznala zgodnog muzičara iz Senegala.


Upoznali su se u Londonu, gdje je 49-godišnja Kim bila zbog novog muzičkog priojekta. Laye joj je objasnio da je udovac s troje djece.

Kasnije su otputovali u Senegal gdje su imali svadbu, a poslije, u junu 2008. godine, vjenčali su se i u Engleskoj.

– Bila sam jako sretna. Nisam mogla imati djecu, pa sam bila oduševljena što se udajem za čovjeka koji ima troje djece. Bili su zjenica moga oka. Čak sam kupila kuću u Davonu kako bismo mogli svi živjeti zajedno.

– Bila sam najsretnija žena na svijetu misleći da imam porodicu, a onda se sve srušilo.

Kim je doznala da je Laye imao ljubavnicu, ali on je to objasnio time da su mu nedostajala djeca i da želi krenuti na savjetovanje.

– Zapravo sam samo zagrebala po površini. Uz pomoć Facebooka otkrila sam da je imao tri ili četiri žene od 2002. godine.

– Bio je u braku s Afrikankom, a kad je ona umrla oženio je Holandđanku. Par mjeseci kasnije oženio je Afrikanku koja ima dvoje djece. Potom je oženio Engleskinju, a onda i mene.

Izvor: doznajemo.com