cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

ZDRAVKO ČOLIĆ ISKRENO PRIZNAO: Plađi se za svoje kćerke…

Muzička zvijezda Zdravko Čolić ponosan je na svoje nasljednice Unu i Laru koje je dobio u braku sa suprugom Sandrom i ističe da su djevojčice talentovane za muziku, ali još ne razmišlja o njihovim karijerama i eventualnom pjevanju na javnoj sceni.


Jedna od najvećih muzičkih zvijezda bivše Jugoslavije Zdravko Čolić (63) više od dvije i po decenije uživa u skladnoj zajednici sa suprugom Sandrom s kojom ima kćerke Unu (13) i Laru (8) koje ga svakim danom sve više pomlađuju. Legendarni Čola ne misli o starenju, već jedino želi da ga zdravlje posluži i da uvijek ima dovoljno energije koja mu je potrebna u vaspitavanju svojih nasljednica.

– Mlađa kćerka me pomlađuje, samo ne mogu da izdržim njen tempo. Ponekad kada dođem kući umoran ili želim da se odmorim poslije ručka, nema predaha. Starija, koja je trinaestogodišnjakinja, nije tako živahna, drugačija je, povučenija, vrlo emotivna i više svoja, ali mlađa, kojoj je tek osam godina, ima energije za troje. Moram da budem u formi zbog nje jer ludilo uvijek traje – priča Zdravko koji se tokom posljednjih nekoliko nedjelja pripremao za veliki solistički koncertu u Zagrebu održan 7. marta, a s obzirom na to da je on natprosječno talentovan, mnoge interesuje da li su Una i Lara njegove nasljednice u muzičkom svijetu.

– I jedna i druga izuzetno vole muziku i čini mi se da je mlađa ozbiljno talentovana. Ali, pustit ću ih još malo i ako prepoznam potencijal, razvijat će se u tom smjeru. Kupio sam mali klavir pa kćerke polako uz učitelja uče da sviraju kod kuće. Dobro je i da odlaze na nekakav sport, posebno djevojčice, samo da su sretne. Lijepo je ako voliš neki instrument pa kada ideš na put, izlet ili rođendan, sviraš i pjevaš u društvu.

Zdravko je godinama važio za vječitog neženju i najpoželjnijeg muškarca u regionu, ali kada se oženio i dobio djecu, to ipak nije uzdrmalo armiju njegovih ženskih fanova. Ipak, činjenica da je u pedesetoj godini dobio prvo dijete, sada i s ove distance stvorila mu je žal što se ranije nije ostvario kao roditelj.

– To je tačno jer bih volio što duže da budem s njima i uz njih. S druge strane, sada sam ozbiljniji i to ima neke druge prednosti, na drugačiji način mogu nešto da im priuštim i uputim ih. Već lagano počinje i odbrana od dječaka. Ne znam kako ću se izboriti s tim, to mi je najgore. Čovjek ostane zatečen – iskren je Čola i otkriva da li je teško biti njegova supruga.

– Vjerovatno jeste, ali mi smo veoma dugo bili zajedno prije nego što smo postali roditelji i stupili u brak. Sandra me izuzetno dobro poznaje, zna kakav sam i razumije posao kojim se bavim, kao i ljude oko mene. Nikada se nije previše miješala u to, pogotovo otkako su tu djeca jer je one okupiraju 24 sata dnevno. Kada njih dvije budu starije, vjerovatno ćemo imati više vremena jedno za drugo. A kada je riječ o kući, njena riječ definitivno je posljednja. Smatram da to tako treba da bude i žena mora da ima vodeću ulogu. Tako je bilo i u mom porodičnom domu, majka je bila glavna bez obzira na to što je tata bio policajac. Bio je dobar i strog čovjek, ali ona je vodila glavnu riječ. Žena je ta koja drži kuću i porodicu. Baš se nedavno dogodila jedna smiješna situacija: kada sam se ujutru probudio, čekali su me kafa i doručak, a Lara me upitala kako to da tata njene prijateljice Elene prvi ujutru ustane, sve kupi, donese i napravi doručak dok mama i kćerke još spavaju. Zanimalo ju je zašto ja to nikada ne radim. Počeo sam da se smijem i objašnjavam joj da kasno liježem i radim neke druge stvari. Djeca sve primijete.

Šarmantni kantautor ističe da se ne plaši starosti i rado govori o tome kako bi volio da proživi godine do kraja života.

– Želim da budem aktivan do posljednjeg trenutka i da se bavim nečim dokle god budem imao snage. Muzika je posao koji nema ograničenja, ali dobro je da čovjek uz to ima neku rekreaciju, zanimaciju koja ga ispunjava. Cijela moja generacija, uključujući i mene, mislila je da ćemo se odseliti na more čim napunimo četrnaestu. Ali, godine prođu, bio je i taj nesretni rat, zatim dobiješ porodicu i planovi postanu drugačiji. Život je isprovociran nekakvim trenucima i čovjek preko noći sve promijeni, pa čak i mjesto stanovanja, način življenja, tako da – ko zna.

Izvor: Doznajemo.com/Story.rs