cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

VELIKA TRAGEDIJA, STILISTA OTKRIO: U stanu nastradale pjevačice nakon što je ubijena i dalje...

Prošlo je tačno pet godina otkad je nastradala pjevačica Ksenija Pajčin i to od ruke svog tadašnjeg momka, Filipa Kapisode.
On je zbog ljubomore nju upucao, a zatim sebi oduzeo život. Ksenijin kum, stilista Bane Dević, i nakon pet godina osjeća veliku bol i tugu za izgubljenom drugaricom. Jedino on i njena majka Ljubica redovno posjećuju Ksenijin grob.
– Duge su i mučne ove godine bez nje. Od tada niko sličan nije ušetao u moj život, postao sam asocijalan, a tugu liječim gustim poslovnim rasporedom. Dvije godine nakon njene smrti bio sam u strašnoj depresiji, smršao sam i izgledao kao leš koji hoda. Onda sam shvatio da sudbinu ne mogu da promijenim i sada znam da, ako postoji drugi svijet, ona sjedi gore na nebu nasmijana, oslobođena ovozemaljskih problema i da me čuva – kazao je Bane za “Alo!”, koji je ostao u kontaktu sa Ksenijinom majkom Ljubicom.
On je otkrio i kako živi njena majka otkad je ostala bez svoje jedinice.
– Bori se kako mora jer je izgubila jedinicu koju je najviše voljela. Ne znam gdje pronalazi snagu, ali gura nekako. Djevojački stan u kojem je Ksendža živjela niko ne koristi. Ljubica ode s vremena na vrijeme da ga provjetri i očisti. Svaka stvar i slika su na mjestu gde su bili one noći kada je ubijena. Često poslije posjete groblju sa njenom mamom odemo u Ksenijinu djevojačku sobu i gledamo njene spotove. U tim trenucima tuga je ogromna – otkrio je Dević i dodao:
– Ljubica je zahvalna medijima što čuvaju uspomenu na njenu kćerku, ali nikada neće dati nijednu izjavu da ne otvara stare rane. Nema u nama mržnje ni bijesa prema Filipu jer i ne razmišljam o njemu. Vrijeme nam uzima sve osim uspomena. Svakog jutra mi je slala poruku, a već pet godina me niko tako ne budi – kaže.
(Doznajemo.com/Alo.rs)