cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

OVO JE ŠOKIRALO CIJELU ESTRADU: Pogledajte ko je priznao da je otac Cucinog djeteta…

Kompozitor i autor emisije "Džipsi end frends" Rade Čokan tvrdi da je otac Cucinog deteta, iako su svi pomislili da je pevačica trudna sa Šabanom Šaulićem.

- Cuca je šetkala sa Šabanom po Slaviji kada ih je snimio "Paparaco lov" samo da bi mene napravila ljubomornim - tvrdi Čokan za "Informer".


Kompozitor kaže da je sa pevačicom u vezi osam meseci i, ako je istina da je u drugom stanju, dete može da bude samo njegovo. On tvrdi da nije planirao bebu s pevačicom, ali pošto već ima dvoje dece neće mu biti teško da hrani i treće.

- Ivona zna da sam oženjen i da imam decu, zato me i pravi ljubomornim. Za mene je ona veza bez obaveza, ali se zaljubila i od mene očekuje svašta. Iako sam oženjen, nikada se ne bih odrekao svog deteta. Ako se utvrdi da je trudna priznaću dete, ali me plaši da ona ovo radi samo zbog marketinga - otkriva kompozitor.

Podsetimo, Cuca je nedavno otkrila u "Parovima" da je u drugom stanju.

Izvor: Alo.rs