cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

MLADI BOŠNJAK SVE ŠOKIRAO: Neću da igram za BiH, hoću za Srbiju…

U dresu njemačkog drugoligaša Municha 1860 igra Fejsal Mulić, momak rođen u Novom Pazaru oktobra 1994. godine.

Ovaj mladi napadač visok je nevjerovatna 203 centimetra, a korijenje vuče iz Bosne i Hercegovine.


Međutim, iako bi mogao steći pravo nastupa za Zmajeve, Mulić to ne želi, već, kako kaže, može igrati samo za Srbiju.

"Nisam razgovarao direktno sa čelnicima FS BiH, već me je ovde u Njemačkoj jedan agent pitao da li bih igrao za njih. Rekao mi je da su me gledali nekoliko puta i kako žele da igram za njih, a da dobijanje pasoša ne bi bio nikakav problem. Međutim, ljubazno sam se zahvalio i rekao da nastupam samo za Srbiju”, kaže Mulić za Kurir.

Mladi napadač se još nije ustalio u timu minhenskog kluba, pa je samim tim i priča o pozivu u reprezentaciju Srbije nerealna, ali on se nada da će se to promijeniti.

“Za prvi tim Minhena 1860 sam odigrao šest mečeva, ali trenutno imam problem sa leđima. Vjerujem da ću za sedmicu-dvije biti potpuno spreman. Imam slovačke papire, da bih igrao kao domaći fudbaler, ali posjedujem samo srpski pasoš. Volio bih da igram za mladu reprezentaciju Srbije, a onda da se jednoga dana izborim i za dres seniorske ekipe. Svjestan sam da mi za to treba utakmica, ali ja od svojeg cilja ne odustajem", rekao je Mulić.

Izvor: zmajevibih7.blogspot.com