cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

ŽENA KOJA JE RODILA 12 DJECE OPET ŠOKIRALA SVE: Priznala da je primila natrag muža i hoće još djece…

Cheryl Prudham (32) nedavno je tvrdila da nikad neće primiti natrag muža preljubnika, jer je iselio dok je ona bila trudna s 12. djetetom. 32-godišnjakinja je kazivala da će radije biti samohrana majka, nego živjeti s Robertom (29) koji joj je slomio srce, a koji je otac njeno šestero djece.

Ona je tvrdila da je on, tokom pet godina njihove veze, odlazio drugim ženama, a onda bi dopuzao natrag njoj.


– Prevario me više od 10 puta. Stvari su pošle po zlu vrlo rano. Prevario me dvije sedmice prije vjenčanja. U to vrijeme sam bila u osmom mjesecu trudnoće, i osjećala sam da nemam izbora nego da pređem preko toga. To je bila greška, ali bila sam naivna i vjerovala da je to samo jedan izlet. Očajnički sam željela imati porodicu i djeci dati dom s tatom i mamom, nešto što nikad nisam imala, a uvijek sam željela – kazala je Cheryl, koja je kod mnogih izazvala iznenađenje kad je otkrila da je ponovo trudna, samo pet sedmica nakon što je rodila blizance u desetom mjesecu prošle godine.

A sada novi preokret. Cheryl je priznala da je Roberta primila natrag u svoj život “jer se oni vole”. I ne smo to – planiraju i 13. njeno dijete. Njegovo sedmo…

Ona objašnjava da jednostavno voli biti majka.

Izvor: Doznajemo.com/D.Z.