cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

Teška sudbina Pinkove zvezde…

Milan Petković koji je sve osvojio nevjerovatnim vokalom i harizmom, otkriva da je u posljednje četiri godine imao veoma težak period, te da je morao da svira u Knez Mihailovoj kako bi zaradio za hljeb.

Iako je prošle subote u šou Pinkove zvezde sve oduševio izvođenjem pjesama ``Vranjanka`` i ``Veruj bratu svom``, Milan Petković ne krije da je iza sebe ostavio veoma težak period u kome je bukvalno jedva preživljavao, nakon što se iz Vranja preselio u Beograd.


``Počeo sam da pjevam sa šest godina i taj talenat sam naslijedio od tate Srđana, koji je veliki ljubitelj bluza, džeza i fanka. To je muzika koju volim, ali sam ubrzo shvatio da bez folk i pop žanra ne mogu da zaradim u životu. Došao sam u Beograd prije četiri godine i pošto nisam nikoga znao da bi me primio u lokal ili klub da pjevam, počeo sam da pjevam na ulici. Mijenjao sam podzemne prolaze i na kraju se stacionirao u Knez Mihailovoj, jer sam tu najviše zarađivao``, rekao je Milan.

``Bilo je dana kada sam čupao kosu sa glave, jer nisam imao dovoljno novca za hranu i račune, ali i onih kada sam na ulici dobro zarađivao. Prijavio sam se u ``Prvi glas Srbije`` i ispao u trećem krugu. Poslije kraha ponovo sam se vratio na ulicu gdje sam i na minus deset stepeni i na plus 40 pravio mini-koncerte. Muzika je moja ljubav i neću odustati dok ne uspijem``,  dodao je ovaj harizmatični mladić.



Izvor: Alo.rs