cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

POTPUNO NEOČEKIVANO: Evo koga će dobiti poziv Mehmeda Baždarevića…

Nekadašnji mladi reprezentativac Hrvatske Marijan Antolović postao je novi kapetan Željezničara, a u debiju s vrpcom gledat će ga Mehmed Baždarević.

Marijan Antolović, golman Željezničara i odnedavno novi državljanin BiH, novi je kapetan tima sa Grbavice. On će u nedjeljnom susretu protiv Olimpica na ruci ponijeti traku, odlukom trenera Milomira Odovića, koji Antolovića smatra najvećim autoritetom u svlačionici.


"Velika mi je čast i i zadovoljstvo što sam izabran za kapetana, ali i obaveza. Nadam se da ću kao kapetan debitirati sa tri boda protiv Olimpica", kaže Antolović, kojeg će, zajedno sa njegovim suigračima, na Grbavici gledati i izbornik BiH Mehmed Baždarević.

"Volio bih ostaviti dobar dojam. Želim braniti najbolje što mogu, prvenstveno kako bi moja ekipa ostvarila što bolji rezultat, a ako to bude dovoljno za poziv u reprezentaciju, onda još bolje. U ovom trenutku za mene je najbitnija utakmica protiv Olimpica i potpuno sam fokusiran na to", kaže Antolović, koji je u karijeri branio i za mladu selekciju Hrvatske, a nosio je i dresove vinkovačke Cibalije, banjalučkog Borca i Legije iz Varšave

Izvor: zmajevibih7.blogspot.com