cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

MAJKA OSTAVILA BEBU PRED VRATIMA I POBJEGLA: Kad je dijete prebačeno u bolnicu, predomislila se i rekla…

Djevojčica stara pet dana koju je u ponedjeljak ispred vrata svog stana pronašao Bojan Miholjčić (37) iz Žitišta, mjesta u Banatu, smještena je u zrenjaninskoj bolnici i u dobrom je stanju.

Sudbinu ostavljene bebe rješavaće nadležni centar za socijalni rad, a majka će, najvjerovatnije, krivično odgovarati zbog zanemarivanja roditeljskih obaveza.


Nakon utvrđivanja svih okolnosti, ne isključuje se mogućnost da će biti lišena roditeljskog staranja.

– Iz zrenjaninske bolnice zaputila sam se taksijem kod oca u Aleksandrovo. U jednom trenutku mi je pozlilo. Bebu sam ostavila da bih telefonirala i pozvala pomoć. Nisam imala namjeru da napustim kćerku – bilo je sve što je u kratkom telefonskom razgovoru rekla Marijana Radu (23), majka djevojčice.

Osim potvrde da ima sina starog dvije i po godine, Marijana nije željela detaljnije da govori o događaju.

Bojan Miholjčić je ovako ispričao šta se dogodilo:

– Dopirao je glasan dječji plač. Otvorio sam vrata i ugledao uplakanu bebu. Pozvao sam suprugu da je unese i brzo izašao ispred zgrade. Nadao sam se da ću pronaći osobu koja je ostavila novorođenče. Bebu smo umotali u ćebence i pozvali smo policiju i hitnu pomoć. Pao mi je kamen sa srca kad je doktorka ustanovila da je beba dobro.

Novi šok za Bojana i njegovu porodicu uslijedio je samo sat i po nakon pronalaska djevojčice.

– Na vratima se pojavila mlada žena, ispostaviće se – djevojčicina majka. Pravdala se da joj je pozlilo i da je zato ostavila bebu. Tražila je kćerku. S njom je bila starija ženska osoba. Objasnili smo joj da moramo da pozovemo policiju. Patrola je ubrzo stigla i odvela ih na informativni razgovor – otkriva Bojan.

Dragan Lakatuš (56) iz Aleksandrova u ponedjeljak uveče saznao je šta se desilo s njegovom kćerkom Marijanom kad mu je u kuću došla policijska patrola raspitujući se gdje je ona.

– Rekao sam im da živi u Zrenjaninu. Nisam ni znao da se porodila. Juče sam se čuo s njom. Rekla mi je da je njen muž našao drugu ženu. Na moje pitanje zašto je ostavila bebu ispred tuđeg praga, odgovorila je da joj je pozlilo. Kad se vratila, bebe više nije bilo – ispričao je Dragan.

Izvor: Doznajemo.com/Kurir.rs