cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

DA LI JE MOGUĆE DA JE SVEMU DOŠAO KRAJ? Poznatu pjevačicu napustio muž…

U toku prošle nedjelje, dobili smo informaciju da Sanja Maletić dobija prijeteće i pogrdne poruke zbog njene navodne veze sa Ćazimom Osmanijem, međutim, ona je za SCANDAL! objasnila da to nije tačno, te da se zbog cijele te priče razboljela i da ima problem sa hormonima, ali da muž zaista ne živi više sa njom.


“Nije meni niko ništa pisao. Možemo da damo moj telefon na provjeru, pa ćete vidjeti da nisam dobijala nikakve poruke, niti mi je bilo ko prijetio. Zapetljaćete se u probleme, neko će glavu izgubiti”, priča za SCANDAL! uznemirena Sanja Maletić i nastavlja:

“Ja ne znam ko je meni napravio cijeli ovaj problem, ni kako, ni zbog čega, ali sam mnogo iznad toga i čista sam kao suza! Ćazima znam jako površno, vidjela sam ga jednom u životu prije milion godina, ni ne sjećam se kada sam ga posljednji put srela. Sve je to namještaljka, a ja ne mogu da više trpim ovaj medijski pritisak! Neko mi se naslonio na kičmu, ali ću saznati ko”, priča Sanja za SCANDAL! i objašnjava priče o razvodu sa mužem. Povjerila nam se i da ju je napustio nakon njene navodne prepiske sa Ćazimom koje su osvanule u javnosti.

“Čovjek je u Sarajevu sa svojim ocem koji je bolestan, nije moj muž povjetarac, ja sam u braku 20 godina, bilo je i žešćih za**bancija, pa nikom ništa, nije on početnik u braku ili mom poslu. Kompletna priča je namještana, a kada nađem ko ju je namjestio, tom nekom neće biti dobro! Koga bre da prijavljujem u policiju, ove za**bancije? Pa ja imam svojih poslova, ne mogu da se bavim budalaštinama! Imam bre drugih obaveza! Pokušavam da ostanem u drugom stanju, hormoni su mi se s**bali, ne želim više niikakav stres, shvatite! Neću glavu da zamaram, imam većih problema od Ćazima! Neko vam potura nove poruke, sve je to namješteno!”

Izvor: Svet.rs