cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

BAŽDAREVIĆ NAPAO SUŠIĆA: Šta si mi ovo ostavio…

- Evo još ovaj vikend da odradim i eto me u Bosnu - odgovorio je s druge strane telefonske linije selektor nogometne reprezentacije Mehmed Baždarević na pitanje u kojoj je sada evropskoj zemlji.

I opet nije rekao gdje je. Meša je obišao Evropu uzduž i poprijeko, više niko i ne zna gdje je, a sve s jednim ciljem - da u što kraćem vremenu vidi što više naših fudbalera. I reprezentativaca i onih koje mediji popularno nazivaju potencijalnim reprezentativcima kako bi proširio bazu fudbalera.


Ne izmišljam ništa

- Putujem kao i svi drugi treneri. Vjerujte da sam u ova tri-četiri vikenda, koliko sam na putu, sreo 10 drugih selektora ili njihovih pomoćnika i skauta. Ne izmišljam ja ništa, to se tako radi, samo je kod nas ta praksa neuobičajena, jer, izgleda, nijedan od mojih prethodnika nije običavao ovu vrstu skautiranja. Možda je to njihov način rada, ali moj nije. Moralo se malo drugačije raditi - kaže Meša.

Selektor tvrdi da ne želi nikoga kritizirati, ali...

- Volio bih da sam, jednostavno, naslijedio 20 ili 25 dobrih fudbalera koji redovno igraju pa da ne moram brinuti i tražiti nove. Ali, nažalost, nisam. Zatekao sam dosta čudnu situaciju. Čini mi se da se ranije nije toliko razmišljalo o budućnosti, u smislu da se napravi baza od 10-ak potencijalnih reprezentativaca koji će uvijek biti spremni staviti se na raspolaganje reprezentaciji. Tako, recimo, rade Francuzi. Imaju više od 40 fudbalera koje redovno prate - kaže Baždarević.

Izvor: zmajevibih7.blogspot.com