cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

Pročitajte dirljivu posvetu Jelene Karleuše: "Odmori se od ove ljudske tame, od ovog našeg blata. Živi u svjetlosti kojoj pripadaš"!

Srbijanska muzička zvijezda Jelena Karleuša na svom je FB profilu napisala veoma dirljivu posvetu, te se na svoj način oprostila od sarajevske muzičke legende Kemala Montena. Jelena je uz posvetu stavila i link na njegovu čuvenu pjesmu „Sarajevo, ljubavi moja“.

- U svoj našoj jurnjavi, haosu, ludilu, sebičluku, borbi, ustajanju i padanju, desi se trenutak koji nas zaledi u pokretu. Zaustavi nam dah. Nešto utrne u grudima. Da li si čuo? Šta? Ne… Kad? …….. Tišina. Muk.


Nikad nisam imala priliku da te upoznam. Mislim da sam jednom okružena svitom protrčala pored tebe. U napadu novinarskih pitanja, visoko podignute glave, krajičkom oka jednom sam te videla. Nisam mogla da ti priđem jer sam se branila i nogama i rukama u nekoj svojoj borbi. Ali da sam to uradila, rekla bih ti da mi je čast što živim kada i ti veliki umetniče. Nisam upoznala tebe, ali sam ti znala dušu. Znala sam ti srce. Ostavio si ih u svojim pesmama. Rezgovarali bi pogledom. Osmehom. Stiskom ruke. Putuj sad… Odmori se od ove ljudske tame, od ovog našeg blata. Živi u svetlosti kojoj pripadaš. Zavidim ti. Nema vise bola, nema vise razocaranja. Uspeo si. Živećeš zauvek. U meni. U svima nama – napisala je Jelena i mnogima izazvala suze u očima.

Izvor: azramag.ba