cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

PJEVAČICI DONNI ARES NE MANJKA PODRŠKE: Evo šta su za nju uradili i njeni prijatelji iz Bihaća…

Otkako je doznala da se bori sa opakom bolešću bosanskohercegovačku pjevačicu Donnu Ares obišli su mnoge estradne kolege i prijatelji…

Donni Ares koja se već nekoliko mjeseci bori s karcinomom, svakodnevno stižu poruke podrške…. Na Bjelašnici, u hotelu “Han” gdje je već dugo smještena, stano je posjećuju rodbina, prijatelji, kolege, njeni sugrađani…


Baš oni, njeni Bišćani ni u jednom trenutku ne zaboravljaju svoju lavicu. Po ko zna koji put obradovali su je svojom posjetom.

Tako je bilo i ovih dana… Zbog Donne su na olimpijsku planinsku ljepoticu stigli učenici i nastavnici Osnovne škole Harmani I i II iz Bihaća.

– Moji dragi Bišćani. Jedna od njih je bila i moja škola, a neki nastavnici moji školski drugari!! Hvala mladom umjetniku na portretu. Bravo Dino! Mojim prijateljima hvala na ovoj posjeti. Znam da čitav Bihać misli na mene i hvala vam na pozdravima koje mi prenose svakodnevno – objavila je ona na svom profilu.

Izvor: doznajemo.com