cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

NJENIM NAJBLIŽIM SIGURNO NIJE SVEJEDNO: Prelijepa glumica Sloboda Mićalović...

Voljela bih da nekoliko godina živim negdje u inostranstvu, da me ovdje nema. Da probam.

Ovako je Sloboda Mićalović u emisiji „Balkanskom ulicom“ objasnila svoju želju za selidbom, ali je naglasila da ne bi zauvijek napustila domovinu.


- Ne bih mogla da zamislim da me odsad do kraja života nema u Srbiji. Rekla sam Moniki svoju želju i sad čekam da me pozove - rekla je srpska glumica, koja je sa slavnom koleginicom Monikom Beluči snimala film „Na mliječnom putu“.

Domaća glumačka zvijezda je ispričala da ju je okruženje često sputavalo u željama jer je smatralo da ona sebi zadaje previsoke ciljeve.

- Moje okruženje često misli da sam nerealna i da maštam o nedostižnom, ali ja uvijek gledam naprijed i radoznala sam. Zadovoljna sam onim što imam, ali hoću više jer drugačije ne vidim smisao - iskrena je Sloboda.

Ona se dotakla i saradnje s Emirom Kusturicom, o kojoj je maštala od studentskih dana.

- Cijela moja klasa i još neki glumci su mi govorili da uopšte nisam tip koji bira Kusturica, a ja sam uprkos tome priželjkivala saradnju s njim. Hvala Bogu što mi se želja ostvarila - rekla je Sloboda.

Izvor: Blic.rs