cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

CIJELI BALKAN ZANIJEMIO KAD JE OVO ČUO: Šabanova kćerka Ilda Šaulić otvorila dušu i progovorila o…

Ilda Šaulić je, odgovarajući na pitanje mašta li o najvećoj ljubavi, voditeljima emisije “Snaga oktana”, na televiziji Happy rekla...

Šabanova kćerka Ilda Šaulić otvorila dušu i progovorila o raskidu veze koja je trajala 12 godina!


- Imala sam najveću ljubav! Ona je prošla. Ali srećna sam i blagoslovena zbog toga što sam je osjetila. Vjerujem da ću u životu imati još ljubavi, ali ne vjerujem da će neka biti toliko snažna i jaka.

Pjevačica i Kćerka Šabana Šaulića nasmijala je sve u studiju Hepi televizije, rekavši da se njen auto zove “Adam” i da se u svom četverotočkašu osjeća kao – Eva.

Priznala je i da se najviše plaši bolesti, smatra da ne mislimo dovoljno o svom zdravlju, već tek kada nas nešto zadesi. Iz tog razloga, uvek najbližima poželi dobro zdravlje.

- Imala sam mnogo razočarenja u životu, ali jedno baš pamtim, a to je onaj dan kad me je izadala najbolja prijateljica, prije petnaestak godina – otkrila je Ilda Šaulić.

Nije željela da pred kamerama otkriva o kojoj je prijateljici riječ.

Izvor:  Opera17.com