cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

STRAŠNE STVARI ĆE SE DOGAĐATI U BOSNI: Pogledajte šta je Čović danas dogovorio sa Vučićem…

Dragan Čović razgovarao je sa Aleksandrom Vučićem, premijerom Srbije - a u izjavi za medije nakon sastanka kazao je da mu je želja da se zaustavi negativna atmosfera koja se stvorila u BiH zbog referenduma u RS.

"Želja nam je da pokušamo da negativnu atmosferu u BiH zaustavimo. Hrvatski narod ima poseban imperativ, to je moja obaveza - da uredimo BiH po mjeri sva tri naroda", kaže čović.


On kaže da da je način taj da se mora komunicirati sa okruženjem.

"Uvjeren sam da BiH mora unutar sebe pronaći rješenja. Za BiH - osim EU nema drugog puta", ističe član Predsjeništva BiH, koji se proteklih dana nalazi na službenim putovanjima diljem bivših republika Jugoslavije.

"Srbija je uveliko na tom EU putu. Nadam se da možemo stići tu dinamiku. Želim svima prenijeti moju nakanu da je u BiH vrijeme došlo da se bavimo ozbiljnim stvarima, EU putem i da se odvojimo od vremena od prije 20 ili 70 godina", kazao je Čović.

"Ovo je moj četrvrti - peti sastanak sa Vučićem, on je za stvaranje razumijevanja - koje će promijeniti život. Da se u ovim zemaljama ostaje - odnosno ne odlazi", smatra Čović.

Da li ga je iznenadila odluka zvaničnika RS, da ne odustanu od referenduma nakon odluke Republike Srbije da ga ne podrži i kakav će biti atmosfera na dan referenduma?

"Nije me iznenadilo. Očekujem da će se referendum održati. Sugerisao sam kolegama da odluke Ustavnog suda nisu za komentarisanje, kao ni odluke PIC-a. Neće se ništa promijeniti. Stvorili smo pretjerane tenzije", ocijenio je Čović.

"Imao sam stav da vlasti u RS moraju djelovati sukladno sa odlukama Ustavnog suda i Ustava BiH. Oko toga ne bih špekulisao. Previše naglaska na jedno pitanje, umjesto da se bavimo životnim pitanjima. Atmosfera se pravi zbog izbora. Kod nas ta kampanja traje 4 ili 5 mjeseci", dodaje Čović.

A kako vidi napetosti između Srbije i Hrvatske, budući da je u prijateljskim odnosima sa Vučićem, pitala ga je Jovana Štetin, reporterka N1?

"Siguran sam da odnosi neće biti napeti. Kampanja traje i u Hrvatskoj, i izjave su u funkciji pridobijanja glasačkog tijela. To nije moj posao. Imam obavezu da brinem o Hrvatima u BiH. Siguran sam da će odnosi između hrvatskog i srpskog naroda biti mnogo bolji, i stvari će ići tamo gdje im je mjesto. Ovaj prostor ima budućnost. Oni koji nas danas razdvajaju - uskoro neće biti prepreka", zaključio je Čović.

N1