cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

Pogledajte kako je Emir Suljagić preživio susret sa Mladićem u julu 1995. do su četnici klali Bošnjake…

Emir Suljagić se u ljeto '95. u Srebrenici susreo sa Ratkom Mladićem, penzionisanim generalom Vojske RS-a kojem se sudi za ratne zločine. U Novom danu je govrio o ovom susretu te da je znao šta će se dogoditi sa ljudima kada su srpske snage ušle u Srebrenicu.

Suljagić je preživio srebrenički genocid zahvaljujući, kako kaže, Ujedinjenim narodima za koje je radio tada kao 20- godišnjak.


"12. jula 1995 izašao sam iz fabrike u Potočarima i krenuo u pravcu Srebrenice. Naišao sam na Ratka Mladića i jedan sam od dvojice ljudi koji su preživjeli taj susret. Nisam imao dilemu šta će se dogoditi sa zarobljenim Srebreničanima. Do 21. jula sam ostao u Srebrenici, a onda me je UN, zajedno sa kolegom Hasanom, izvukao iz Srebrenice. Imao sam puni uvid u jednu od najvećih izdaja kojoj je čovjek mogao svjedočiti kada UN nije intervenisao. Vrlo rano sam naučio kako izdaja izgleda", istakao je on.

Dodao je da do pravog pomirenja između Srbije i BiH neće doći sve dok se ne budu priznavale utvrđene činjenice i odgovornosti.

"O činjenicama se ne može pregovarati. Činjenica je da su jedinice MUP-a Srbije učestvovale u streljanju Srebreničana. Činjenica je da Srbija i dalje vodi aktivnu politiku negiranja genocida. Srbija finansira iz svoga budžeta odbrane ratnih zločinica i to su sve činjenica koje su utvrđene", zaključio je Suljagić.

N1