cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

OVO MALO LJUDI ZNA O ŠABANU ŠAULIĆU: Robert iz Zrenjanina, danas 45-godišnjak, njegov je sin…

Malo ljudi zna da Šaban Šaulić ima sina kojeg je dobio prije nego što je upoznao sadašnju suprugu Gordanu.

Novine su naširoko pisale o njegovom sinu Robertu, koji je sada star 45 godina i živi u Zrenjaninu.


“Cijelog života sam bio fer prema tom čovjeku. Prvi put sam ga vidio kada je imao pet godina i ponio sam se kao čovjek. Nisam tražio nikakav dokaz da je moj sin. Jednostavno sam ga priznao, bez ikakvih provjera. Davao sam mu novac i više nego što je trebalo! E, sada je nastao problem zato što ne želim da izdržavam čovjeka koji ima 37 godina”, izjavio je Šaban Šaulić još 2008. godine.

Šaban je imao 18 godina kada je bio sa nevjenčanom suprugom Nevenkom, Robertovom majkom. Njih dvoje su raskinuli nakon kraćeg perioda.

Tehnička obrada: cikportal.com (CIK.ba)

Piše: doznajemo.com