cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

KONAČNO: Nakon Baljića još jedan Bosanc potpisao za Real Madrid… Pogledajte ko je u pitanju…

Trinaestogodišnji Anto Samardžić nedavno je učestovao na fudbalskom kampu u Visokom, koji je organizirao slavni Real Madrid, a najbolji učesnici kampa dobit će još jednu priliku, ali ovaj put u Madridu.

- Učešće na ovom kampu za mene predstavlja jedno novo i pozitivno iskustvo. Pored upoznavanja sa načinom rada omladinske škole Real Madrida, bio je neopisiv osjećaj trenirati kao što treniraju velike ekipe. Na treninzima sam davao sve od sebe - rekao nam je Anto Samardžić na početku našeg razgovora.




Ovaj mladi fudbaler ni slutio nije šta će mu se dogoditi kasnije. Nedavno je dobio zvanični poziv od španskog velikana Real iz Madrida da trenira u kampu ovog slavnog kluba, a u augustu će otputovati u prijestonicu Španije.

- Čast mi je biti makar na par dana član tako jednog velikog kluba. Presretan sam zbog poziva. Smatram da će ovo biti još jedan veliki podsticaj za mene. Pored toga nadam se da će i ostali moji saigrači slijediti moj primjer i da će uvidjeti da se svaki trud isplati - kazao je Samadržić.

Ovaj mladi i talentovani lijevi bek Metalleghe BSI iz Jajca trenira još od svoje sedme godine. Svoje prve korake je napravio u NK "Jajce". Njegov uzor je Zlatan Ibrahimović kako on ističe, a strasteveni je navijač Bayerna iz Mihnena.

- To je vrlo zahtjevna i tražena pozicija u svijetu fudbala. Da bi se igrala ta pozicija potrebno je dosta energije, tehnike i prije svega psiho-fizičke pripreme - rekao je Samardžić.

Osim na zelenom travnjaku, Anto se odgovorno ponaša i na svome obrazovnom putu.

- Kada završim osnovno školovanje, razmišljao sam o upisu u Franjevačku klasičnu gimnaziju u Visokom, a planirao sam i trenirati u istom gradu ako se nešto nepredviđeno ne dodogodi na mom životnom putu - govori na kraju razgovora mladi Jajčanin.

Veoma je bitno što će mladi Anto biti registrovan u kraljevskom klubu i unijet u bazu podataka, tako da će i poslije završetka kampa, biti na oku skauta.

Avaz