cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

Baždarević mu poslao poziv, ali on ipak neće biti na okupljanju Zmajeva…

Fudbaler Empolija Rade Krunić (22) dobio je poziv u reprezentaciju, ali se ipak nije našao na spisku Mehmeda Baždarevića za Luksemburg i Švicarsku.

– Iako sam prvobitno bio planiran na spisku selektora Baždarevića, sinoć me je nazvao selektor i objasnio da neću dobiti poziv zbog neigranja u zadnje dvije utakmice.


- Čak je i moj klub objavio da sam dobio poziv, ali sam kao profesionalac prihvatio ovu odluku selektora.

- U budućnosti ću se još više truditi kako bih dobio novi poziv. – poručio je Rade Krunić.

Krunić je i ranije bio pozivan, kada je bio na spisku za baraž protiv Irske, no tada zbog povrede također nije došao na okupljanje reprezentacije.

zmajevibih7.blogspot.com