cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

MIRZA SELIMOVIĆ OTKRIO: Evo koju bi od kolegica sa estrade priveo u svoj stan u Beogradu

Mnogi su se iznenadili kada su čuli da je Mirza Selimović, pjevač iz Srebrenika, inače pobjednik prošlogodišnjih “Zvezda Granda”, u vezi sa mladom pjevačicom Nadicom Ademov, ali i da flertuje sa jednom “Grandovom” barelinom.

Svima su ti detalji iz njegovog privatnog života bili šokantni jer se uvijek i sam Mirza predstavljao kao miran, povučen momak, koji nije jedan od onih da stalno mijenja djevojke…
No, Selimović se oglasio i, baš kako su mnogi i očekivali, demantirao vezu i sa Nadicom, kao i flert sa balerinom.
– Nadica i ja smo jako dobri prijatelji i između nas nema ništa više osim takvog, prijateljskog odnosa. Za jednu balerinu sam rekao da je jako simpatična, ali i ne da sam bio s njom. Nisam ja takav. Miran sam – tvrdi Mirza, ali brzo postaje kontradiktoran.
– Imam stan u Beogradu koji sam dobio i još ni jednu nisam priveo tamo (smijeh). Ko zna možda dovedem Nadicu, Aleksandru Prijović ili Milicu Pavlović – reče “povučeni” Selimović.
Inače, mlada pjevačica Ademov, kako se priča po “Grandu”, ludo je zaljubljena u popularnog pjevača iz Srebrenika. Odavno joj se sviđa, ali kako je tek nedavno postala punoljetna možda se konačno počnu zajedno pojavljivati u javnosti, a ne da se kradom viđaju – prenosi Express magazin.
Izvor: Doznajemo.com