cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

NAKON SVEGA ŠTO SE DESILO majka nestale Armine Kovač (15) završila u Hitnoj pomoći

Armini Kovač, petnaestogodišnjakinji iz Donjeg Vakufa, koja je prošle subote nestala nakon izlaska sa drugaricama dvanaesti dan nema ni traga, ni glasa. Policija nakon nestanka i dalje intenzivno traga za djevojkom, a masovnoj potrazi se pridružila porodica, ali i prijatelji.

Elmin Kovač, brat nestale Armine, kazao je da je njegova porodica očajna.


– Svi se nalazimo u teškom stanju, jer veće dvanaesti dan nema ni traga, ni glasa o mojoj sestri. Mama mi je sinoć, jer se loše osjeća, bila u Hitnoj pomoći. Nije mi jasno kako niko ništa ne zna, rekao nam je očajni brat Elmin, prenosi Avaz.ba.

Isti izvor podsjeća da je nakon objave informacije o nestanku Armine Kovač porodici ali i policiji je prijavljeno da je djevojka viđena u Busovači, a potom i u Kiseljaku i Kreševu. No, posljednja informacija se nije pokazala tačnom.

– Išao sam u Kiseljak i gledao sam nadzorne kamere u prodavnici. Djevojčica koja je snimljena ima sličnosti sa mojom sestrom, ali to nije bila ona. Laž je da je viđena u Kiseljaku i Kreševu. Niko je još od subote nije vidio. Nadam se da će Armina uskoro biti nađena, rekao je Kovač.

Armin je još kazao da jučer policija dolazila u njegovu kuću da uzme izjave od porodice.

– Policija iz Jajca u mojoj kući istražuje nestanak moje sestre, umjesto da je traže negdje drugo. Policajci su mi rekli da će se uskoro javiti, navodi brat.

O nestaloj djevojci obavještene su sve policijske stanice na području SBK koje su se uključile u potragu.

– Aktivno tragamo za nestalom, ali novih informacija nemamo, kažu iz Policijske stanice Donji Vakuf.

Podsjećamo, Armina je nestala te subute kada je sa drugaricama izašla u grad, nakon čega se više nije pojavila kući. Djevojčica je visoka 180 cm, ima dugu smeđu kosu, teška je oko 75 kilograma. Kada je posljednji put viđena nosila je torbu, bijelu jaknu, farmerice i tenisice.

Građani koji posjeduju bilo kakve informacije mogu se obratiti najbližoj policijskoj stanici ili porodici na broj telefona 063 440 329.

Izvor: doznajemo.com/Avaz.ba