cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

ZORICA BRUNCLIK ODLUČILA DA OTKRIJE SVE: Ovo je istina o našim porodičnim odnosima…

Zorica Brunclik nedavno se našla u žiži javnosti zbog navodne priče da njena najstarija kćerka Marija živi na ivici egzistencije dok ona uživa u bogatstvu koje je stekla tokom svoje dugogodišnje karijere. Marija Brunclik Kemiš otvorila je vrata svog doma kako bi dokazala da je u njihovim porodičnim odnosima sve u redu.


``Moja majka i moj očuh, više otac nego očuh, Miroljub, su mi pomogli da ja imam ovu kuću. Zahvaljujući svojoj majci sve sam stekla u životu pa joj se ovom prilikom i zahvaljujem što me odgajila, što je uz mene``, rekla je Marija.




Prije nekoliko mjeseci i kćerka Miljana se našla na medijskom tapetu.

``Oni su napisali da sam je izbacila iz kuće zbog psa. Evo i ona je tu sa svojom kćerkom, pustili smo je u kuću zbog emisije``, našalila se Zorica.

Za najmlađu kćerku koju je dobila u braku sa Kemišem tvrdili su da je transek*ualac.

``Najmlađa kćerka bila je izložena jednoj jako lošoj izjavi poslije mog koncerta u areni, kako je jedna poznata ličnost hvatala za zadnjicu i nazvao je trandžom. Mi nemamo ništa protiv nečijeg opredjeljenja, ali ona ima samo 23 godine i to je laž i nije istina``, objasnila je pjevačica.

Posljednja kap u čaši i trenutak kada je Zorica odlučila da reaguje bila je priča o životu njene kćerke Marije.

``Fotografijom kuće porodice koju su slikali željeli su da ponize mene i moju porodicu. Ja sam dijete iz siromašne porodice a svoju djecu sam učila da se druže sa bogatim ljudima, onim koji su karakterom i čistoćom duše bogati, koji zaslužuju da provedeš vrijeme sa njima``, govori Zorica.

Marija vjeruje da će ih ova nedaća samo učvrstiti kao porodicu.

``U ime svoje porodice mogu da kažem da ono što nas nije ubilo, ojačalo nas je i neka tako i ostane``, zaključila je Marija u emisiji ``Ekskluziv``.

Izvor: Kurir