cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

ZOVU IH LJEPOTICA I ZVIJER: “Zaljubila sam se iako je stariji, proćelav i debeljuškast”…

S prorijeđenom kosom, stomakom i jednim okom, 54-godišnji Jimmy Dean nije Brad Pitt, ali to ga nije zaustavilo da ima svoju Angelinu.

Sjedokosi razvedeni otac troje djece uspio je osvojiti Claire, koja je 25 godina mlađa od njega.


Plavokosa ljepotica mala je samo 17 godina kad se zaljubila u prijateljicinog oca, bez obzira što je stariji od nje četvrt stoljeća.

Jimmyja i Claire (29) mnogi zovu Ljepotica i Zvijer, jer njeni prijatelji misle da je mogla bolje. Ali, par im je pokazao da su njihove sumnje pogrešne, vjenčali su se i imaju sina Jimmy Juniora (1).

-Volim Jimmyja bez obzira na sve. On me čini sretnom. To je sve što me zanima – kaže Claire.

Par se prvi put sreo kad su se Claire i Gemma, Jimmyjeva kćerka, upoznale na sajmu.

-Gemmina porodica vodila je lokalni sajam i Jimmy me je zaposlio na par mjeseci kad sam imala 15 godina. Međutim, onda smo izgubili kontakt.

-Jednog dana Gemma i ja smo se slučajno srele u shoppingu. Gledajući unatrag, to je sigurno bila sudbina. Gemma mi je ispričala da se njeni roditelji razvode. Ona je boravila u očevoj kući s mlađom braćom.

-Čavrljale smo pa me je pozvala kod sebe na čaj.

Ali, kad je stigla, Claire je dobila više od šoljice čaja, ona se zaljubila.

-Zbog Jimmy sam osjetila leptiriće u stomaku koje nisam mogla ignorisati. Zaljubila sam se iako je stariji, proćelav i debeljuškast. Za mene je bio sjajan.

Kao samohrani roditelj, Jimmy se borio da održi sajam i odgoji sinove Charlija (11) i Jamesa tada 11-godišnjaka. Tako je Claire ponudila pomoć i ubrzo se deselila kao dadilja.

-Tako smo se dobro slagali, da smo postali kao porodica. Najbolje od svega je što sam mogla biti u blizini Jimmyja.

Međutim, bojala se da njena ljubav neće biti uzvraćena.

-Rekla sam sebi da prebolim, da čovjek poput Jimmyja nikad neće biti zainteresovan za blesavu djevojku poput mene. Odgurnula sam svoje osjećaje i slušala dok je Jimmy pričao o razvodu i problemima na poslu.

-Ponekad sam bila sigurna da flertuje sa mnom, ali nikad nisam bila dovoljno hrabra da uzvratim.

No jedne noći na koncertu sve se promijenilo.

-Pjevali smo zajedno “Crazy Little Thing Called Love” kad se Jimmy nagnuo i poljubio me. Cijelo tijelo mi je zadrhtalo. To je bio čarobni trenutak koji sam čekala. Cahrlie nas je vidio i pocrvenila sam, ali duboko u sebi sam bila presretna. Postali smo nerazdvojni.

-Izlazili smo, ali bila sam sretna i kad bismo ostali gledati TV. Bilo nam je tako ugodno zajedno da sam znala da je to prava stvar.

Nakon dva mjeseca veze, Claire je svojoj majci ispričala za Jimmyja.

-Mama je rekla da ništa nije važno dok smo mi sretni i bila je u pravu. A tata je rekao: “Bolje i Jimmy nego neki tvoj vršnjak koji bi te unesrećio”. Najbolje od svega, Jimmyjeva djeca bila su presretna.

-Brinula sam zbog njegove djece, posebno zbog Gemme, ali i ona je rekla da je presretna.

Međutim, neki ljudi nisu to lako prihvatili.

-Moji prijatelji mislili su da sam luda. Pitali su me šta sam vidjela u njemu, a neki nas zovu Ljepotica i Zvijer.

-Drugi su govorili da je sigurno jako obdaren kad je osvojio ženu poput mene. Istina je da imamo nevjerovatan ljubavni život, ali to nije razlog zašto sam s njim.

-Nepoznati ljudi svašta govore, jedan mi je rekao da je to odvratno. Ali, mi smo iznad toga. Oni su očito nezadovoljni i ljubomorni. Jimmy i ja imamo pravu ljubav, a ako neko ima s tim problem, to je njegova stvar.

-Kada smo počeli izlaziti, Jimmy je lagao da ima 40 iako je imao 42 godine, a kad je napokon priznao, rekla sam mu da ću ga voljeti i da mu je 82. godine. Nije sve u izgledu, meni je Jimmy nevjerovatno privlačan.

-Kada je bio u svojim dvadesetim, napali su ga i tako je povrijedio oko, ali ja to nisam ni primjećiivala. A sarkastične primjedbe postale su češće, kada su Jimmyju morali odstraniti lijevo oko.

Jimmy je zaprosio Claire, pa su se vjenčali u martu 2009. godine, nakon 7 godina veze.

Uvijek su razovarali o djeci, a kad je stigao Jimmy Junior bili su presretni.

Nedavno su proslavili petu godišnjicu braka, a njihova veza traje već 12 godina.

-Volim ga kao i kad sam ga upoznala. On je moja srodna duša.

Izvor: doznajemo.com