cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

DA LI JE OVO VRHUNAC NEMORALA? Adelina (25) spremna platiti muškarcu 500 eura da je…

Adelina Albu (25) iz Temišvara (Rumunija) objavila je oglas u kojem traži potencijalnog biološkog oca, koji bi svoje roditeljsko pravo predao njoj. Spremna je za to platiti 500 eura

Ona tvrdi da su muškarci jako nezreli, ali čini se da je njena ponuda u suštini jako nemoralna.


– Upoznati muškarca nije problem. Ali upoznati muškarca koji želi dijete jeste problem. Dakle, umjesto da gubim vrijeme na besmislene veze, ja ću platiti. Za 500 eura ti ćeš se zabaviti, a ja ću dobiti dijete. Muškarci su tako nezreli, samo misle na sebe. Ja sam zrela, samostalna žena, a želim bebu – njen je stav.

Dodala je da onaj ko pristane mora ići na test plodnosti i predati sva roditeljska prava na nju.

Mnogi korisnici Facebooka zaintrigirani su ovim, pa je zatrpana prijavama muškaraca.

Neki muškarci odmah pitaju gdje i kada, a drugi su spremni i besplatno jer smatraju da je Adelina privlačna djevojka.

– Zasad nisam impresionirana odgovorima, jer mislim da me ne shvataju ozbiljno – navodi Adelina.


Tehnička obrada: cikportal.com (CIK.ba)