cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

OVO GLEDAOCI NIKAKO NISU SMJELI DA SAZNAJU: Otkrivena velika tajna Farme…

Iako je djelovalo da pjevačica Maja Nikolić i Kristijan Golubović zaista ne mogu očima da se gledaju i da su njihvoe svađe realne, ipak je sve velika predstava. Naime, tokom žurke jedno drugom su priznali da fingiraju svađe zbog viskoih honorara koje su dobili od produkcije reality show-a „Farma“.


Nikolićeva je otkrila da je za četiri mjeseca boravka na imanju u Lisoviću dobila 48.000 eura, a Kristijan je dodao da je njegova cijena 100.000 eura.

- Treba ovako da nastavimo, da se svađamo i da svi misle da nismo u dobrim odnosima. To je dobro - rekla je Maja Kristijanu, koji je napomenuo da je on tu zbog pobjede:

- Pa, naravno, mene ne interesuje pobjeda. Slobodno ti pobijedi, i treba tako. Ja sam ovdje uzela velike pare i ništa me ne zanima. Uzela sam 48.000, po 12.000 eura mjesečno, i naplatila sam dug iz prethodnog reality-ja - otkrila je Maja.

- Ja sam uzeo 100.000 eura - šapnuo je Kristijan Maji, a zatim su nastavili da razgovaraju o “Farmi”.

Inače, Kristijan je već pominjao da je u reality ušao kako bi obezbijedio finansijska sredstva suprugi Ivani i kćerki Veri.


Tehnička obrada: cikportal.com (CIK.ba)
Piše: Opera17.com