cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

VRISNULA KAD JE UZELA DA POJEDE BANANU: U njoj bilo 80 malih…

- Uzela sam bananu koju sam ujutro namjeravala pojesti i onda sam nešto primijetila. Nisam mogla izdržati, pa sam vrisnula, ispričala je novinarima

Učenica iz Walesa, 17-godišnja Hannah John nemalo se iznenadila otkrivši iznenađenje u banani.


Bananu je Hannah ponijela za užinu. Došla je u školu i namjeravala zagristi jedan zalogaj. No, primijetila je nešto čudno na banani – nekakvu rupu. Pogledala je bolje i zaprepastila se – unutra je bilo 80-ak sićušnih pauka, piše South Wales Evening Post.

“Vrisnula sam, bila sam užasnuta, mrzim pauke”, kazala je Hannah.

Nastavnica joj je rekla da baci bananu, ali nipošto u kantu za smeće u njenom razredu.

Najstrašnije od svega je činjenica da se u bananama skrivaju gnijezda nekih od najsmrtonosnijih insekata na svijetu. Također i to što supermarket u kojem je banana kupljena uvozi voćke iz Brazila, Ekvadora i kolumbije gdje žive neki od najsmrtonosnijih pauka na svijetu.

Izvor: doznajemo.com