cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

MAJKA UČENICE KOJU ZLOSTAVLJAJU VRŠNJACI: “Nakon svega otkrila sam da se moje dijete počelo…”

Slučaj dječaka iz BiH Mahira Rakovca, koji je počinio suicid nakon vršnjačkog nasilja koje je doživio u školi, izazvao je velike reakcije i skrenuo pažnju javnosti na problem nasilja u školi. Slučaj iz Hrvatske najnoviji je u nizu…

Majka jedne učenice sedmog razreda Druge osnovne škola Varaždin ispričala je da njeno dijete već godinama trpi zlostavljanje dvojice dječaka koji pohađaju njezin razred te da je reakcija škole na slučajeve zlostavljanja bila premlaka, gotovo nikakva.


– Moje dijete trpi zlostavljanje već nekoliko godina, i to dvojice dječaka. To traje od drugog razreda. Spomenuti dječaci konstantno je vrijeđaju. Govore joj da smrdi i da je glupa, neka uzme šestar i ubije se, smiju joj se za vrijeme tjelesnog, odmora i slično. Vrijeđaju je i preko društvenih mreža i na školskim odmorima, ali i za vrijeme nastave, kada je prisutna razrednica, pa čak i u trenucima kad odgovara za ocjenu – ispričala nam je majka djevojčice, dodajući da je sve te slučajeve prijavila školi, no problem nije riješen te je bullying nastavljen, piše zagrebački Jutarnji list.

– Preko razrednice sam pokušala doći i do roditelja dječaka da s njima razgovaram o tome, da oni pokušaju utjecati na svoju djecu da prestanu to raditi, da riješimo taj problem i stavimo ga pod kontrolu, no razrednica mi je rekla da to nije moguće. Umjesto toga, moje dijete mora ići pedagogu i psihologu koji joj govore da ignorira vrijeđanje, a psiholog ju je čak pitao i zašto ja javno pričam o tom problemu – ističe majka, dodajući da je problem eskalirao do toga da se djevojčica počela samoozljeđivati.

– Zato sam se i obratila ljudima izvan škole, jer vidim da se taj problem u školi ne rješava, ne na način na koji bi se trebao rješavati i nedovoljnom brzinom. Razgovarala sam i s pravobraniteljicom za djecu koja mi je rekla da slučaj mogu prijaviti i inspekciji školstva, ali da će taj postupak potrajati. A mom djetetu pomoć treba odmah – ističe.

Iako majka nije željela odavati identitet dječaka koje optužuje za zlostavljanjei, gradski vijećnik Željko Bunić, koji je prvi javno progovorio o ovom slučaju, otkrio je da se radi o dvojici dječaka koji dolaze iz imućnih i cijenjenih varaždinskih obitelji.

Iz škole tvrde, vezano uz ovaj slučaj, kako smatraju da se ne radi o sustavnom zlostavljanju, te da su i dijete i obitelj uključeni u redovni tretman stručne službe.

doznajemo.com