cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

JELENA KARLEUŠA OGORČENA: U “Oscarom” nagrađenom filmu su bez dozvole prikazali scene sa mog koncerta…

Poznata srpska pjevačica Jelena Karleuša ogročena je nakon ceremonije dodjele američke filmske nagrade “Oscar”.

Ona navodi da su kadrovi njenog svojedobnog koncerta na beogradskom Ušću, kojeg je, kako tvrdi, održala pred više od 40.000 ljudi, bez njene dozvole preuzeti i stavljeni u film o posljednjem koncertu Amy Winehouse, koji je poslije “Grammyja”, upravo dobio i nagradu “Oscar”.

– …A? Šta kažete?:-)

Ironija je tim prije veća što se čitav dokumentarac o Amy bavi njenim posljednjim danima života sa akcentom na posljednjem koncertu.

Zamislite, moj koncert na Ušću nije mogao da dobije jači marketing od ovog! Planetarni marketing….

Samo što sada više ne moram da objašnjavam srpskoj braći kako je moj koncert bio spektakl kojim treba da se ponose. Sada moram da istjeram pravdu do kraja jer…

Fantastični kadrovi posljednjeg koncerta Amy Winehouse nisu njeni već MOJI. Niko nema pravo da prisvaja moj rad i naziva ga POSLJEDNJIM, jer ja sam tek počela!

A to mora da shvati ČITAV SVET – napisala je između ostalog JK.

doznajmeo.com