cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

POTRESNO: Dječak iz Bihaća slomio vrat nakon skoka u Unu, danas, kao 19-godišnjak…

Dječak koji je doživio tešku nesreću kada je, samo 20 dana nakon svog 15-og rođendana, slomio vrat prilikom skoka u rijeku Unu ima novu nadu. Prenosimo vam Mehmedovo pismo u cijelosti:

Zovem se Mehmed Bosnić, rođen sam 02.08.1996. godine u Bihaću.

Nastradao sam 22.08.2011. godine skokom u rijeku Unu, te povrijedio vratne pršljenove. Nakon tri dana operisan sam u Sarajevu nakon čega je dijagnozirana kvadriplegija (potpuna oduzetost). Nakon nekog vremena, odlučio sam se i za drugu operaciju kojom su doktori pokušali ukloniti cistu koja mi je smetala u oporavku, a i svakodnevnom životu. Nažalost, oporavka u prve dvije godine gotovo da nije bilo nikako pa sam odlučio potražiti pomoć van granica BiH uzimajući u obzir sva liječenja koja bi mi mogla pomoći.

Nakon razmatranja mnogobrojnih terapija, operacija i svih vrsta liječenja ozlijeda vratne kičme našao sam kliniku u Moskvi koja tretmanima matičnim ćelijama ubrzava, te pospješuje oporavak. Odlučio sam da idem na to liječenje pa sam uz pomoć prijatelja, škole, raznih humanitarnih organizacija (lokalne humanitarne organizacije, IKB Berlin, humanitarni koncerti…) i obitelji prikupio novac da počnem liječenje. Prvi tretman je koštao 21.000 eura, koji je bio i najskuplji zbog ostajanja 21 dan u klinici, odvajanja ćelija, raznih nalaza, fizikalnih terapija i sličnog.

Nakon prvog tretmana rečeno mi je da se na tu vrstu liječenja ide svaka tri mjeseca, zbog novog ubrizgavanja ćelija i da slijedeći tretmani koštaju oko 5.000 eura. Išao sam na četiri tretmana koji su uveliko promijenili moje stanje. Moje trenutno stanje je quadriparesis spastica i lagano se poboljšava. Doktori kažu da moj oporavak ide bolje od očekivanog, te garantuju 95% da ću uspjeti stati na svoje noge. Na zadnjem tretmanu sam pokušao hodati nakon tri godine.

Nažalost Federalni ZZO i Reosiguranja odbija pomoći u mom liječenju jer za njih to liječenje nije priznato i navodno nije na Federalnoj listi bolesti za koje Federalni fond plaća liječenje. Iako u Federalnom pravilniku piše da ako je metoda uspješna ,ako ne postoji takav vid liječenja u FBiH da bi Federalno Zdravstvo trebalo platiti troškove, bar mi tako kažu u ZZO USK, ali nažalost ne mogu dobiti nikakvu pomoć od njih.

Ovim putem vas molim, ako je moguće da mi pomognete u prikupljanju novčanih sredstava za nastavak mog liječenja.

Unaprijed hvala.

Pomoći možete na slijedeće račune:

1605608500001397 (Vakufska banka) – lični račun 160-201-70201228-71
Intermediary bank: Commerzbank AG , Germany, BIC CODE: COBADEFF
Beneficiarys bank: Vakufska banka DD Sarajevo, BIC CODE: VAKUBA 22
Beneficiary: IBAN: BA 391602017110016069
Bosnić Mehmed
Kostela bb, 77000 Bihać ,BiH

Prilog o Mehmedu možete pogledati u prilogu Otvorene mreže od 15:10 minute…



Izvor: Doznajemo.com/Cazin.net