cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

OGLASIO SE I EMIR SPAHIĆ: Konačno otkrio koga je branio od redara… Kaže naka mi raskinu ugovor…

Nakon incidenta u kojem se potukao sa redarima na stadionu poslije utakmice DFB Pokala između Bayera i Bayerna, oglasio se i naš reprezentativac Emir Spahić.

Čini se da je do incidenta došlo kada je naš reprezentativac sa bratom Alenom i prijateljima pokušao doći do lože preko tribina, što redari nisu dozvolili, piše goal.com.




Jedan od redara je Alenu zavrnuo ruku, počelo je naguravanje i tučnjava u kojoj je učestvovao i Emir.

„- Samo sam branio brata! Kunem se Bogom. Briga me za kaznu, mogu mi raskinuti ugovor, briga me! Redari su uvrijedili i moju porodicu i mene, a ja ću dok sam živ braniti brata i porodicu“, kazao je Spahić.

Navodno, zbog svega jedan od redara je i tužio Spahića.

Izvor: Avaz