cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

DONNA ARES OBJAVILA FOTOGRAFIJU: Ovako stvarno izgledam, dan nakon modne revije…

“To je ta hrabrost koje se kukavice boje! Ja se ne bojim!! Ovo je SAMO uspomena na dan kada sam napunjena SVIM otrovima kemoterapije stala na pistu u inat bolesti RAKU i Raku naseg društva!! I pobijedila i sebe i rak i strah!!…”


Prije četiri dana, na dan održavanja modne revije, na zatvaranju manifestacije 34. NIVEA FASHION WEEK u Sarajevu, hrabra Donna Ares je zatvorila jednu od revija. Tog dana na njenom licu se nije vidio umor, ni iscrpljenost i iznijela je reviju kao pravi profesionalni model.

Nakon toga je Donna na svom Facebook profilu objavila fotografiju kako je zapravo izgledala tog dana prije sve te šminke, a uz fotografiju napisala:

“To je ta hrabrost koje se kukavice boje! Ja se ne bojim!! Ovo je SAMO uspomena na dan kada sam napunjena SVIM otrovima kemoterapije stala na pistu u inat bolesti RAKU i Raku naseg društva!! I pobijedila i sebe i rak i strah!! Po ko zna koji put!!! I zablistala!!! Ovo je isti dan!!!! Nakon serija povračanja!!! Volim što sam kroz ovu svu hajku spoznala da dobri ljudi ipak postoje!!!!!”, napisala je Donna Ares.

Izvor: Doznajemo.com/Source.ba