cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

TUŽNA VIJEST ZA SVE KOJI VOLE ŠAULIĆA: Folk legenda Šaban Šaulić nakon nastupa…

Šaban Šaulić, kralj narodne muzike, direktno sa nastupa koji je imao u subotu uveče otišao je u bolnicu, gdje su mu doktori zbog jakih reumatskih bolova dali injekcije. Kako mu ni to nije pomoglo, muzička legenda je tokom jučerašnjeg dana još nekoliko puta primila blokatore.


Sa neizdrživim bolovima i neprospavanom noći iza sebe Šaban je, kako bi ispao pravi profesionalac, otišao u studio TV ``Pink`` na gostovanje koje je ranije bilo dogovoreno. Iako je na bini jedva izdržao da privede nastup kraju, Šauliću ni to nije bilo dovoljno, već je i u emisiji trpio bolove.

``Upravo sam došao sa puta i imao sam velike probleme zbog reumatskog bola u ramenu. Primio sam jedan blokator sinoć i opet sam jedva došao ovdje. Jedva čekam da ponovo odem kući kako bih primio još jedan blokator, jer su bolovi jaki`` objasnio je kralj muzike, kojem je ovo bilo prvo gostovanje na ružičastoj televiziji od kada je napustio žiri ``Granda`` i prešao u jato ``Pinkovih zvezda``.

``Radujem se novoj saradnji. Na Pinku sam počeo karijeru i evo me opet ovdje. Septembar mi je, inače, omiljeni mjesec, prvenstveno zbog toga što sam u ovom mjesecu rođen, a i neki meni najbliži ljudi. Evo sada ću u ovom mjesecu započeti i poslovne promjene``, iskren je Šaulić, kome će ovaj mjesec donijeti još jednu titulu, jer njegova kćerka Ilda uskoro na svijet treba da donese djevojčicu, pa će unuka dodatno uveseliti Šabana.

``Svakog trenutka očekujem da postanem deda, jer je Ilda pred porođajem, pa eto još jednog razloga za slavlje uskoro``, ističe pjevač.On je prethodnih godina imao i velikih problema sa trbušnom aortom, koju je operisao u aprilu ove godine u Italiji. On je tada u bolnici proveo više od tri nedjelje i doktori su mu savjetovali da uspori tempo svog života i nastupa.

Alo.rs