cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

TEŠKO BOLESNA MAJKA UBIJENE JELENE PO PRVI PUT O OVOME: Znam da je prija Zorica…

Zorica Krsmanović (53), majka ubijene pjevačice Jelene Krsmanović Marjanović (33) iz Borče, vjeruje da Zorica Marjanović, svekrva njene kćerke, ima moć da liječi ljude, ali za sada joj se ne bi obratila za pomoć, iako boluje od opake bolesti.

Jelenina majka iz bolničke postelje poručuje da ne želi da smeta svekrvi svoje ubijene kćerke, koja je nedavno osumnjičena za bavljenje nadriljekarstvom.


- Ne bih ja sada da joj smetam... Pogotovo kada su joj oduzete te neke njene stvari (ikone, slike svetaca), pa neće sad da radi. Ja vjerujem da ona može da liječi ljude, ali ne bih da joj stajem na muku. Liječila je ona mnoge i mnogima je ranije pomogla. Nisam kod nje ranije išla - sve najljepše o svekrvi svoje ubijene kćerke rekla je teško bolesna Jelenina majka, koja zasad ide samo svom ljekaru.

Zorica trenutno leži kod kuće, jer joj je prije mjesec dana pozlilo nakon što je primila kontrast prilikom snimanja stomaka na magnetnoj rezonanci.

- Alergična sam na kontrast i loša mi je krvna slika, pa sam ponovo radila analize i sada čekam rezultate. Sva sam žuta jer mi se tečnost vraća u jetru. Takođe imam žlijezde na stomaku, pa pijem tablete da se povuku. Ne mogu da primam hemioterapiju, niti da idem na zračenja zbog ovakvog stanja - kazala nam je Zorica Krsmanović, koja je od zlokobne bolesti liječena prije ubistva ćerke na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije u Beogradu.

Ona nije željela da priča o tome kojim je sve poznatim javnim ličnostima pomogla, ali kako je objavljeno, među njima su ljudi iz svijeta politike, estrade i neka TV lica. Njihova imena su nađena u Zoričinom rokovniku, te će se svi morati odazvati pozivu za svjedočenje i ispričati na koji ih je način Zorica „izliječila”.

Jedan od njih, ipak, za naš list je priznao da je kod Zorice išao jer se „bolestan čovjek hvata za svaku slamku”. Međutim, on nije želio da odgovori da li mu je u izlječenju karcinoma pomogla Zorica ili zvanična medicina. Na listi su i neke poznate pjevačice, koje su pomoć zbog zdravstevnih i porodičnih problema tražile od Jelnine svekrve.

Informer.rs