cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

OTVORILA DUŠU: Da li ste OVO znali o Zorici Brunclik?

Zorica Brunclik nedavno je održala koncert u rodnom Smederevu. Pjevačica se prisjetila svog djetinjstva, koje je, kako kaže, bilo veoma teško, ali ga se ipak rado sjeća.

``Odrasla sam sa porodicom u jednom naselju u Smederevu. Majka mi je radila u ciglani. Cijela porodica živjela je jako teško i moram priznati da smo baš bili teška sirotinja``, rekla je pjevačica za ``Premijeru`` i istakla da je ovo prvi put da je njen suprug Kemiš prati u rodnom Smederevu.


``Ovo mu je vatreno krštenje. Plaši se da li će ga moji sugrađani prihvatiti. Ja sam u njegovom kraju bila i odlično su me prihvatili, a sada smederevci moraju da prihvate zeta Kemiša``.

Zorica je održala spektakularan koncert i u više navrata istakla da je ljubav najbitnija i da ljubav pobjeđuje sve!


Tehnička obrada: cikportal.com (CIK.ba)
Piše: Kurir