cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

BOLJI OD GILETA I MIRZE ZAJEDNO: Pogledajte kako je spektakularno Bosanac izbacio Srbijanca…

Duel između Filipa Jovanovića (19) iz Vranja i Halisa Zahirovića (16) iz Živinica obeležio je početak večerašnje emisije "Zvezde Granda". Filip je odabrao numere „Zaboravljam pesmu“ i „Da mi je, al’ nije“, dok se Halis odlučio za numere „Viđaš li mi staru ljubav“ i „Potražiću oči nešto zelenije“. Nakon duela prvi takmičar je dobio tri glasa žirija, dok je drugi osvojio maksimalnih šest.




„Lepo ste pevali obojica, samo bih blagu prednost dala Halisu“, rekla je Ana Bekuta,a sa njom se složila i Viki Miljković koja se iznenadila zrelim glasom šesnaestogodišnjeg kandidata.

Predsednik žirija takođe je bio oduševljen glasom mladog Halisa. „Momče, za tvoje godine ti si pevački formiran“, poručio mu je Šaban, dok je Filipu zamerio lošu dikciju.
„Kod mene su nijanse presudile. Zapamtila sam vas iz prvog kruga gde ste mnogo bolje pevali. Prvi kandidat je bojom glasa podsećao na Tomu Zdravkovića, ali nije bilo emocija. Jako lepo izgleda i sigurna sam da je pred njim karijera. Kandidat broj dva je mnogo sladak, ima glas odraslog muškarca“, rekla je Jelena Karleuša.

Marija Šerifović bila je pomalo razočarana jer Halis nije ispunio njena očekivanja. „U prvom krugu sam rekla da ću se obesiti ukoliko ne dođe do finala, ali sad me je razočarao“, rekla je Marija i dodala da je Filip bio korektan, ali neubedljiv i da je Halis za nijansu bio bolji.Dragan Stojković Bosanac rekao je da su obojica po kvalitetu tu negde, samo su stilski drugačiji.

U ovom duelu Halis se direktno plasirao u treći krug takmičenja, a da li je Filip na kraju otišao u baraž, pogledajte u videu.

Tehnička obrada: cikportal.com (CIK.ba)

Piše: Zvezde Granda