cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

OVAKO NEŠTO U OVOM SELU NIKO NE PAMTI: Pijani vozač pregazio mladića pred njegovom kućom…

Nemanja Pejković (21) iz Gornje Stopanje kod Leskovca poginuo je kada je pijani vozač na njega naletio automobilom.

Mladić je preminuo u leskovačkoj bolnici, a vozač je uhapšen. Nesreća se dogodila u subotu oko 17 časova.


“Moj sestrić je išao pješice do prodavnice da kupi kafu i kolače kada ga je u blizini njegove kuće, u punoj brzini, kolima udario, kako kažu svjedoci, mortus pijan vozač”, kaže očiju punih suza Nemanjin ujak.

Na licu mjesta vidljivi su tragovi krvi, ali i porušena betonska ograda.

“Sav sam se naježio kad sam čuo da je nešto puklo. Odmah sam istrčao. Dječak je ležao u lokvi krvi. Prišao sam mu i uzeo ga u ruke”, priča komšija Dragoljub Cvetković i dodaje:

“Dok sam mu pomagao, pritrčali su komšije i prolaznici. Vozač je još bio u kolima, ali kad je izašao iz auta, ljuljao se lijevo-desno. Za trenutak mi se vratila slika kad je prije nekoliko godina mog sina udario automobil. Ovo je magistrala smrti. Ukoliko se ne izgradi trotoar, mnogo će ljudi ovdje nastradati i biti osakaćeno.”

Teško povrijeđeni mladić odmah je prebačen na odjeljenje hirurgije leskovačke bolnice, gdje je usljed obilnog unutrašnjeg krvarenja preminuo na hirurškom stolu.

ATV