cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

Spavao sam s pola i estrade i bio u vezi sa najvećim estradnim ženskarošima…

Muškarac koji se predstavlja kao Amanda Dior, ``zaveo`` je pola estrade, a sa drugom polovinom je u odličnim prijateljskim odnosima. Naime, svakodnevno se hvali fotografijama sa najvećim zvijezdama, a među prijateljima su Haris Džinović, Halid Bešlić, Alen Islamović, Seka Aleksić, Dado Polumenta, Mc Stojan, Đus...


 

 

Ovaj muškarac, porijeklom iz bivše Jugoslavije, koji odbija da otkrije pravo ime, na društvenim mrežama se predstavlja kao ``performans umjetnik``, prenosi Telegraf.

- Sa njima se samo družim, ali s nekim drugima sam bila u vezi. Pitanje je samo ko je spreman da prizna da se druži sa mnom. Haris i Halid su veliki džentlmeni. Nikada im nije problem da se jave, pozdrave, slikaju, popiju piće, popričaju. Oni su moje duše. Veoma su mi drage i Seka, Jana, Sanja Maletić. Ipak, ima i onih drugih lažnih moralista - kaže za ``Informer`` Amanda.

- Ja kao prava dama ne želim da pominjem imena ljudi s kojima sam bila. Kako sam ja ``svestrana dama``, kada bih ti navela sve koji me lože, trebalo bi mnogo prostora. Međutim, ono što je najbolje, skoro sve moje fantazije su ostvarene. Najčešće žele da me odvuku u krevet oni koji se predstavljaju kao najveći ženskaroši - dodaje Dior.

Izvor: Telegraf.rs/ekskluziva.ba