cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

DUGO ĆE SE U ZVEZDAMA GRANDA O OVOM PRIČATI: Pogledajte šta je ova Bosanka uradila…

Amela Islamović iz Gradačca nastupila je u duelu sa Jovanom Obradović iz Smedereva. Amela je otpevala pesme „Niko me nije voleo kao ti” i “Ti, ona i ja”, dok je Jovana takođe izabrala „Niko me nije voleo kao ti” i „Imam pesmu da vam pevam“. Amela je dobila dva glasa, a Jovana jedan.

Ani se dopalo što su obe devojke izabrale istu pesmu i devojkama je dala korisne komentare, ipak Šaban nije bio istog mišljenja. „Čim sam čuo pesme Snežane Đurišić odlučio sam da ne glasam jer nijedna nije otpevala ni približno lepo u odnosu na kako se to peva“, rekao je Šaban.

Brže pesme podigle su žiri na noge toliko da je Bosanac ušao u publiku i igrao sa njima, a ostatak žirija je pevao i veselio se od srca. Iako su se odlično zabavljali žiri je zaključio da ni brže pesme nisu na adekvatnom nivou. Bosanac i Viki održali su kratko muzičko predavanje, a šta je rekao ostatak žirija pogledajte u videu.



Zvezde Granda