cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

DRSKE LOPOVE DOČEKALO NEUGODNO IZNENAĐENJE: Oteli starici auto, kad su ga otvorili…

Tri tinejdžera iz Seattlea pokušali su da ukradu automobil jednoj baki (70), ali nisu s njim daleko odmakli. Kad su otvorili auto, čekalo ih je iznenađenje s kojim nisu računali.

Mladići su zatražili ključeve automobila od Nancy Frederickson uperivši joj pištolj u glavu usred bijela dana. Ipak, lopovi nisu mogli da pobjegnu dalje od parkinga zato što su prvi put u životu vidjeli manuelni mijenjač.


- Raspremala sam stvari od garažne prodaje kada su mi tri mladića prišla. Jedan je uzviknuo: “Daj mi ključeve”, a ja sam mislila da se šali. Međutim, kada je izvadio pištolj znala sam da je ozbiljan i tada su mi ključevi ispali iz ruku – rekla je Nancy.

Ova hrabra baka iz Amerike se dugo bavila borilačkim vještinama i već 25 godina je nosilac crnog pojasa, ali je ostala skamenjena pred oružjem.

- Naučite da je najbolje da ako neko nešto pokuša, samo ostanete smireni i pribrani – kaže ona.

Na kraju se ipak sve dobro završilo jer je nespretne lopove u kolima čekalo nešto sa čim se ranije nisu sreli.

- Imam manuelni mjenjač sa pet brzina i nisu uspeli da shvate kako on funkcioniše – dodala je bakica koja se sada smije cijelom incidentu.

Lopovi su nakon nekoliko bezuspješnih pokušaja odustali i pobjegli s parkinga ostavivši ključeve u kolima, a njihov bijeg zabilježila je sigurnosna kamera. Policija sada traga za ovim trapavim lopovima.

Izvor: doznajemo.com/Telegraf.rs