cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

Zmaj od Šipova doživio nervni slom kada je čuo šta se desilo kod kuće…

Poznat kao veoma impulsivna osoba, Zmaj od Šipova sinoć je gostujući u emisiji ``Goli život``pokušao da zaprijeti sudskim izvršiteljima da mu ne plijene stvari dok ne napusti Parove, a da će nakon izlaska izmiriti sve svoje dugove kao što je i obećao:


``Gospođo, nemoj da te zmija ujede, da pogaziš onaj naš dogovor. Kad se vratim ja ću sve dugove da platim, Da mi stavljaš đedovinu na licitaciju... Da li me čuješ``, vikao je Zmaj dok mu je Milomir Marić govorio da se smiri.

Pored prijetnji koje je uputio, Zmaj je izjavio i da sebe smatra našim Sulejmanom Veličanstvenim: ``Sve me ljube, sve me slušaju, osjećam se kao Sulejman Veličanstveni``, izjavio je Ilija.

Izvor: svetplus.com