cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

BH. JAVNOST ŠOKIRANA: Prvotimac izbačen iz reprezentacije, u Srbiji oduševljeni…

Bivši reprezentativac BiH Admir Vladavić, koji  je prošle godine otvorio svoju menadžersku agenciju koja se brine o Milošu Aćimoviću, kaže sljedeće:


- Već  jednom se desilo da je Aćimović, koji je kapiten reprezentacije BiH U-17, izbačen iz naše reprezentacije. Razlog nikada nije saznao. Kada ga iz N/FSBiH nisu pozvali, iz FS Srbije su to uradili odmah... Miloš je prihvatio poziv Srbije da pokaže koliko vrijedi. Nakon toga ponovo su ga pozvali u reprezentaciju BiH U-21, gdje je među izabranicima Darka Nestorovića bio najmlađi igrač. Zašto Miloša nema u reprezentaciji BiH U-19? Igra za aktuelnog prvaka države – Zrinjski, koji je prije tri mjeseca platio za njega obeštećenje od 50.000 KM. Aćimović je jedan od najplaćenijih mladih igrača u Premijer ligi BiH i za takvog nema mjesta!? A bio je svima, koji su sada u reptrezentaciji BiH U-19, kapiten.

Ova situacija, kako kaže Vladavić, najviše odgovara Srbiji koja mu je uručila poziv za dvije predstojeće utakmice sa reprezentacijom Švajcarske.

- Želim da naglasim da je preko moje agencije bio u Wolfsburgu i oduševio sve tamošnje stručnjak. A razlog što nije ostao su njegove godine... Nakon toga sam bio dogovorio sve sa FK Sarajevo, ali naglo se desila promjena u kojoj nisam učestvovao. Naime, FK Leotar je dobio ponudu od NK Zrinjski, a Miloš me nazvao i iskazao želju da potpiše taj ugovor. Ja mu nisam želio biti prepreka... Taj transfer nisam uradio ja, ali on je moj igrač još iz vremena dok je igrao za Leotar.

Za razliku od Vladavića, Aćimović je izjavio ovo:

- Dobio sam poziv Srbije, ali ga neću prihvatiti kako opet ne bih bio nazvan izdajicom. Nikad neću zaboraviti stvari koje su čelnici N/FSBiH uradili za mene kada sam izgubio oca. Prethodni poziv iz Srbije sam prihvatio samo zbog toga što ga nisam dobio iz N/FSBiH, kao ni sada... Želio sam samo da dokažem svoj kvalitet, kaže Aćimović.

- Na utakmici Srbija – Rumunija postigao sam tri gola ... Sada sam ponovo dobio poziv Srbije i nisam ga prihvatio, te pitam pojedine da li sam izdajica? Niko sada neće pričati da me u zemlji u kojoj sam rođen i za koju hoću da igram srcem, selektor nije pozvao. A svi su pričali da sam izdao BiH, što nikada nisam uradio. Srcem želim da igram za zemlju u kojoj sam rođen, ali izgleda da za mene tu nema mjesta – dodaje Aćimović.

Izvor: zamjevibih7.blogspot.com